zdravi veganski recepti in prigode materinstva

Polnozrnate pirine palačinke

Polnozrnate pirine palačinke

*brez sladkorja (ali z)

Nekako mislim, da je pomembno tudi, kako hrana izgleda. Zato rada pripravim lep krožnik (ampak vseeno dejansko skuhano hrano, ki je namenjena zaužitju, ne da pod studijskimi lučmi žgi ure in ure in se jo olepšuje z miljon pincetkam in spreji) in palačinke so takoooo fotogenične 🙂 Lahko so super zdrave in izgledajo tako mamljivo… Ne bi kar v ekran zagriznil-a?

Za svoj palačinka stolp potrebuješ:

140 g pirine polnozrnate moke,

1/2 žličke pecilnega, pol žličke sode bikarbone,

dve žlici kokosovega olja,

200 ml vode,

sok ene limone,

5 datljev ali polovico zrele banane (če nimaš enega ali drugega, predlagam kakšno žlico trsnega sladkorja ali kokosovega sladkorja morda).

Suhe sestavine natehtaš v posodo, banano ali datlje pa zmiksaš skupaj z vodo in limono v blenderju. Zmešaš oboje toliko, da postane masa homogena. Pripraviš ponev, ki jo premažeš z malo kokosove maščobe. Z žlico razporediš maso (jaz pečem 4 palačinke naenkrat) in pečeš na srednje NIZKI temperaturi. Ko se na zgornji strani pojavijo mehurčki, lahko obrneš in spečeš še na drugi strani. Postrežeš z mletimi mandlji, kokosom, sadjem, kakavom….



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *