zdravi veganski recepti in prigode materinstva

Nemlečni gris

Nemlečni gris

Za vse, ki pogrešate mlečni gris, za vse, ki mislite, da se ne da, za vse, ki obožujete mlečni gris 🙂 Brez mleka!

Recept je, kot ponavadi, čisto preprost. Priporočam pa nekaj konkretnih izdelkov in znamk, samo zato, ker sem ugotovila kateri izdelki res naredijo ta pravo zadevo 🙂

Torej, najraje ga skuham na riževem napitku Bio Zone. Zraven obvezno Provamel sojina smetana za kuhanje, ki naredi OGROMNO razliko iz rahlo vodenega do čudovito kremastega končnega izdelka.

Za naša dva lačna fanta vzamem približno pol litra napitka (mimogrede, odličen je tudi mandljev napitek Provamel), vanj zakuham približno dve veliki žlici pšeničnega ali pirinega zdroba, tako dokaj redko deluje na začetku. To skuham po navodilih. Sladkam po okusu, če sploh. Preden postrežem, vmešam nekaj smetane, da postane gris kremast in bel.

Nalijem v posodice in obvezno posujem s kakavom. Njam! Praktično vedno sprazneta do zadnje žličke, upam, da bo tudi vam všeč!

Občasno se poigram z okusi in dodam kakšne oreščke, kokos, cimet… Prepusti domišljiji prosto pot <3

Dober tek.